Etichete

8 martie (1) absolvire (3) activitati copii (7) albine (1) ambalaj (2) ambalaj bijuterii (1) ARTICOLE (3) berze (1) botez (1) BRATARI (2) brazi (2) BRELOCURI (11) brosa (1) BROSE (8) c (1) cadou (6) cadou copii (1) cadouri (1) cadre didactice (2) carte (2) carton (4) carton buretat (1) carton. activitati copii (1) casa de vacanta (1) CERCEI (22) cladiri (1) CLAME (1) clasa a IV-a (1) clasa a VIII-a (1) clopotei (2) cocarda (1) COLIERE (34) copii (3) craciun (5) craciun. globuri (1) craciunite (1) cupa (1) cutie (2) decor perete (1) decoratiuni (7) DECORATIUNI CRACIUN (10) decupaje (1) decupaje activitati copii (2) decupate (1) felicitari (3) Felicitari/ cards (3) fetite (1) fetru (1) filigran (1) flori (4) flori exotice (1) flroi 3d (1) globuri (3) gradinite (6) graduation (2) Halloween (2) handmade (9) hobby (2) iarna (1) iarna craciun (1) iarna mos craciu (2) inceputul scolii (1) INELE (2) JUCARII (2) machete (1) MAGNETI DECORATIVI (12) MARGELE (3) MARTISOARE (16) masa festiva (1) miniorasel (1) NASTURI (50) nunta (1) OBIECTE DECORATE (1) ocazii diverse (1) ornament masa (1) ORNAMENTE (2) PANDANTIVE (18) PAPUSI (3) pasari (1) PASTE (1) PENTRU COPII (4) pentru decoratiuni (1) pentru dulciuri (1) petreceri copii (1) poseta (1) pregatitoare (1) primavara (1) psrima zi de scoala (2) randunele (1) rochitica (1) sacou (1) sarbatori (2) sclipici (1) scoli (6) scrapbooking (2) sfrsitul anului scolar (1) stars (1) stele (1) Suport pentru bijuterii (3) SUPORT PENTRU LUMANARE (3) surprize (1) TUTORIALE (1) VALENTINE`S DAY (6) zi de nastere (1) zi onomastica (2) ziua copilului (1) ziua mamei (1)

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Roses





2 comentarii:

  1. Buna Maya. Lucrarile tale sunt foarte frumoase si delicate. Mi-au placut mult martisoarele. Imi plac si trandafirii. M-ar tenta sa incerc sa lucrez si eu cu clay. Uneori pare asa usor... Modelezi si nasturi? Sunt foarte cautati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Ma bucur ca iti place cum lucrez eu. Pasta polimerica este materialul preferat. Lucrez cu Fimo si Cernit. Am si magazin online aici http://margele-ramira pentru care am oferte.
    Ce idee? Nu stiam ca sunt cautati nasturii din pasta. Am sa incerc.

    RăspundețiȘtergere